»Na neki točki je bilo dejansko vsega preprosto tako preveč, filmov, koncertov, knjig in predstav, da se ti včasih zvečer ni nikamor dalo, ker se nisi znal odločiti in izbrati.«
»Ekipa je res naredila odlično delo, predstava ima močno sporočilo, dobro igro, tako da nas je na vseh nivojih najbolj prepričala.«
»Nisem prepričan, da je Feinova zgodba – in zgodba moža, ki ga je navdahnil – tako preprosta. Bitter Wheat bi bila občutno boljša predstava, če bi bila bolj poglobljena. Če predpostavljamo, da jo je bilo sploh treba napisati.«
»Pegula je člouk, ka razmišlja strašno malo, / najrajši ne bi mislu neč, če bi se dalo, / pegula je člouk, ka si je napravu škuodu / že s tem, da je na svetu, že s tem, da se je rodu ...«
»Samo, da igramo.«
»Vendar, kot dodajajo, Vibracija posamezne strune ni interpretacija Lemovega literarnega dela, temveč 'z utrinki, drobci pomenov in ključnimi topikami oblikovana predstava, ki impulze romana prevaja v gibalno-scenskem okviru – skozi jezik telesa'.«
»Pred mano je stalo. Tako blizu, da oko ni moglo izostriti pogleda. Šele ko se me je dotaknilo, sem uspela videti formo.«
»Fein je absolutno negativen lik – ni pa niansiran. Malkovichevo rentačenje je enodimenzionalno, celo monotono. Umetno so ga odebelili in Mamet, ki je predstavo tudi režiral, poskuša izsiliti smeh na podlagi tega, da je protagonist pretežek, kot da je to najboljši način, da se ga sesuje. Daj no, David, lahko meriš višje.«
»Igralska zasedba je tako popolna, da je skoraj vsaka posamezna vloga odigrana malenkost bolje, bolj dinamično ali bolj sofisticirano, kot bi si med branjem predstavljali.«
»Čeprav morda nisi dal denarja, si del igre, s tem, da si dvignil roko, si sodeloval. Ta performativnost življenja in ekonomskega sistema je najbolj intrigantna. In ekonomski sistem je tu bolj fikcijski kot gledališče.«
»Hotela sem biti tukaj, da pozdravim New York in gledalce svoje najljubše predstave.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju